📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Öyle çok üşüyorum kî !
Tabuta konulmuş, kimsesiz bir ceset gibiyim.
Bir yanım dört dağ içinde, dersîm,
bir yanım surlarla çevrili, amed,
Karnı burnunda doğacak güneşe gebe, bir gelin haliyim.
Aklım firari sınırlar ötesinde,
Dilimde bir yabani yalnızlık türküsü,
Biliyorum, ben deliyim.
Uğur Akbulak
Biliyorum !
Bir gece, kuytu bir köşede cesedimi bulacaklar.
İsmim anılacak belki,
Ama bir mezar taşım olmayacak.
Korkuyorum !
Bir sabah evin kapısını çalacaklar,
Hüzün kokacak gökyüzü,
Lakin bir daha “ana’ma güneş doğmayacak.
Uğur Akbulak