📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
En serseri olduğumuz dönemlerde dahi,
Ne bir kadına el kaldırdık,
Ne/de bir mazlumu dövdük.
İşimiz-gücümüz duvarlara sloganlar/şiirler yazmaktı,
Müşkülü kollamak,
Garibanı mutlu kılmaktı.
Kendi ütopyamızın eşkıya’sıydık hepsi bu...
Ne ışıklı caddelerde uzun-uzun yürümüştüm!
Ne masmavi deniz kıyılarında dolaşarak gözlerimi kapatıpta, korkusuzca bir denizde yüzmüştüm.
Ne de çocuk olmuştum.
Çünkü ben; o bildiğin kahrolası sömürgede doğmuştum.
Uğur Akbulak