Herkes, dünyasını aydınlatabilecek birilerini arar durur. Oysa asıl ihtiyacınız, etrafınızdaki karanlığın en siyah olduğu anlarda bile yanınızda oturabilecek birisidir.
Tanıdığım en güzel insanlar, yenilgiyi, acıyı, mücadeleyi, kaybı yaşamış olan ve diplerde çıkış yolunu kendileri bulmuş insanlardır.
Güzel insanlar öylece ortaya çıkmazlar; onlar oluşurlar.
Bir bilgeye sormuşlar.
“'Senden hoşlanıyorum' ile 'Seni seviyorum' arasındaki fark nedir” diye.
Bilge düşünmüş ve şöyle cevap vermiş.
“Bir çiçekten hoşlanırsan onu koparırsın ama bir çiçeği seversen, onu her gün sularsın.
Bunu anlayan kişi, yaşamı da anlar.”