Herşeyi olduğu gibi kabul etmek lazım tabi
Ama olana katlanmak, zorunluluk değildir..
Hiçbir karakter değiştirilemez tabi
Ama hiçbir karaktere tahammül, zorunluluk değildir
Candan can çıkıyor gibi olsa da vazgeçmek,
Seyir halindeyken göğe bakıp yüze çarpan özgürlüğün tarifsiz huzuru gibi olacaktır