Bir yaz

Bir yaz
@Bir_yaz
- Neden kötü davrandın? - İnsanoğlu, hocam. İyi davranınca, çabuk unutuyor.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Insanlar düşünceleri şekil ve törenle dolu varlıklardır.
Günüm günüme uymuyordu da gönlüm gönlüne uyuyordu be...
Dünyanın bir köşesinde iyi insanlar var mıdır hala :(
Ben ölsem be anacığım Nem var ki sana kalacak Ceketimi kasap alacak, Pardösümü bakkal Borcuma mahsuben... Peki ya aşklarım Ya şiirlerim ne olacak Ya sen ele güne karşı Nasıl bakacaksın insan yüzüne Hulasa anacığım Ne ambarda darım Ne evde karım var. Çıplak doğurdun beni Çıplak gideceğim. RÜŞTÜ ONUR
Şiir