Çok garip geliyor, üç yıl önceye kadar beraber açmıştık bu hesabı. Şimdi bir daha girmeyeceğini bilerek bu kadar rahat yazıyorum. Gerçekten, gerçekten mutlu olmanı diliyorum çünkü bunu hak ediyorsun. Ayrılmamız için bir sürü sebep vardı ve biz bunlara dayanamadık, üstesinden gelemedik. Şu an nasılsın, hayatın nasıl bilmiyorum ama gerçekten iyi olmanı diliyorum. Hayatında başarılar.