Kitap güzel gerçekten . Klasik Sabahattin Ali . Düşündüren cümleleri var ve okudukça ufkunuzun genişlediğini hissediyorsunuz . Lakin öykü kitaplarında sevmediğim bir kısım şu ki sanki olaylar yarım bırakılıyor gibi. Tam kendimi olaya kaptırırken birden bir şey oluyor ve bitiyor tekrar yeni öyküye başlayıp ona adapte olurken zorlanıyorum . Bu kitabı elbette kötü yapmaz tamamen benim ile alakalı . Okunmalı mı peki ? Sonuna kadar ...