Bir insanın gücü bittiği anda,
"Allah'ım gücüm bitti,
takatim bitti,
elimden gelenlerin hepsi bitti."
dediği anda Allah orada, "senin elindekiler bittiyse ben de yettim kulum" diyecektir.
Kısacık bir hikayeydi ama o kadar güzeldi ki.
Hani şey gibi, bir radyoda çok sevdiğin bir şarkıya denk gelirsin, tam sesini açacağın sırada şarkı biter ya... Öyle bir şeydi...