Aynı evin içinde üzüldüğünü bile göremeyen 'aile' denilen hepsi birer oyuncu gibi rollerini oynayan insanlarla yaşamak çok zor.
Çünkü bir gün o film bitecek sezon sonu gelecek ve geriye kalan sadece sen olacaksın, 'aile' mi? Nerede?
Diğer insanlar mutlu bir şekilde yaşarken, bizim ailemiz neden sadece birer oyuncu olmak için hayatımızda?..
Neden bu dünyada herkese verilen şartlar birbirinden farklı?
Neden hiç kimse istediği şekilde yaşamıyor?