"Doğum günlerinden nefret ediyorum.
Çünkü o gün en çok sevildiğimi hissetmeyi istiyorum. Ama sonunda ne kadar az sevildiğimi, aslında hiç hatırlanmadığımı hatırlatan bir güne dönüşüyor.
Ve her sene iki üç ay önceden heyecanlanmaya başlıyorum. Normal günlerden hiçbir farkı olmayacağını bilmeme rağmen, her sene aynı şey olmasına rağmen.
Umut duygusu çok acımasız."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Her şey yoluna girer sanmıştım.
Hiçbir şey yoluna girmedi.
Umudum hep capcanlı olur sanmıştım,
Yaşamaya olan aşkım, gülüşlerim, mutlu oluşlarım, heyecanım, merakım ve kıpır kıpır hallerim.
Hiçbir şey kalıcı değilmiş. Bir günde, bir saatte, bir dakikada, belki sadece bir anda gözlerinizin ışıltısı solabilirmiş.