Seda

Seda
@Birkulll
•"İnnâ lillâhi ve inna ileyhi raciun" (Allah'tan geldik şüphesiz gene ona döneceğiz .. Bakara\156 ) •"Umma ki, küsmeyesin."
Yanılmış
iktidarının ve servetinin olağanüstü gücüyle mutluluğu satın alabileceği hayaliyle evlenmiş olsa gerekti...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bu yüzden öldü, dedi bana Doktor. "Bizlerden daha sağlıklıydı, ama insan onun göğsünü dinleyince yüreğinin içinde fokurdayan gözyaşlarını duyabiliyordu."
"Siz gençler insanın yüreğinin nedenlerini anlamıyorsunuz."
'bir hiç uğruna bu dünyadan sessizce göçüp gitmişti.'
insan ruhunun derinlerine gizlice süzülüp neler düşündüğünü öğrenmek olası değil.