Bu yüzden değil mi ki kendini kaybetmek sanılan aşk, aslında kendini bilmek.İstese de insan O 'ndan özgeyi sevme şansı yok.Şans sözcüğü yok lügatlerde bundan böyle, O'ndan özgeyi sevme ihtimali yok. Ve neyi sevdiğini bilenle bilmeyen arasındaki fark sadece bilmenin bilincinden ibaret.