Gözlerim gözlerinde tutuklu kalmıştı
Seninle gözgöze geldiğimiz o ilk özel anda
Sanki ruhum hayatın anlamını yakalamıştı
Seni ilk kez gördüğüm o ağacın altında
Varlığındı beni yeniden umutla tanıştıran
Hayatın anlamını ben sorgularken her an
Sen oldun bana anlayışlı bir öğretmen
Hayatın değerini hem gösteren hem anlatan
Kendimle yüzleşmekten her saniye kaçıyorken
Sen çıktın en ümitsiz anımda karşıma aniden
Sendin bana kendimi değerli hissettiren
Yeniden sevdim kendimi ben senden itibaren
Sen gittin ya yine sorularıma cevap arıyorum
Seni ilk kez gördüğüm o ağacın altında
Yeniden seninle gülmeyi, emin olmayı istiyorum
Söyle sadem sen yokken umut var mı ki dünyada?
Muhammed Furkan Geldi