Bu kitabı okurken her şiir beni aynı şekilde etkilemedi. Ama bazı dizeler durup düşünmeme sebep oldu. Kitabın genelinde bir eksiklik ve bekleme duygusu var. Şair bunu açıkça anlatmıyor ama hissettiriyor.
Daha çok insanın hayatında hissettiği boşluğu anlatıyor. Bu yüzden şiirler yer yer tanıdık hissettirdi.
Dili sade. Bu sadelik duyguları daha gerçek kılıyor.
Genel olarak kitap, büyük duyguları değil, küçük ama rahatsız eden hisleri anlatıyor. Herkes için olmayabilir ama bazı okurlar kendinden bir şey bulabilir.