“Yediğimiz her şeyin hazım esnasında lezzetinden başka etkileri de olduğu gibi okuduklarımızın bize verdiği zevkten başka etkileri de vardır.”
T.S. Eliot
Bu kitapta en çok neyi sevdin deseniz doğallığını derim. Hayatın içinden oluşunu...
Diğer cocuk gelişim kitaplarının aksine sürekli bilgiye boğmuyor insanı. Anneyi sürecin dışına itmiyor. Hayatın akışından soyutlamıyor.
Bir akademisyen annenin hayat yolculuğunda ek bilgiler vererek değiniyor konulara.
Akademisyen Günay Hanım derse giriyor kardeş kıskançlığını konuşuyorlar , dedesi ölüyor çocuğa nasıl anlatılması gerektiğini söylüyor. Bilgileri sıkmadan bunaltmadan veriyor.