Müzik söze dökülerek anlatılabilecek bir şey değildi. İçimizde yeni bir dünya değil, yeni bir kaostu yarattığı. Kelimeler! Sadece kelimeler ! Ne korkunçtu onlar! Ne apaçık, canlı ve insafsızdilar ! İnsan kelimelerden kaçamıyordu. Öte yandan kelimelerin ne öncelikli büyüsü vardı. Biçimsiz şeylere esnek biçimler kazandırır gibiydiler. Bir viyola ya da lavanta sesini andıran tatlı melodileri vardı sanki. Sadece kelimeler... Kelimelerden daha gerçek ne vardı ki?
İnanıyorum ki, insanlar hayatlarını dolu dolu yaşar, her türlü duygunun hakkını verir, her türlü fikri ifade eder ve her hayalini gerçekleştirirse dünya öyle taze bir neşeyle dolar ki ....