Vaktinde gitmeme rağmen beklemiş olsamda güzel bir buluşma oldu. Gelecek arkadaşların anlık işlerinin çıkmasından ötürü beklenen sayı olmadı. Kardeşimle beklerken fantastik kitaplar hakkında baya fikir sahibi oldum. Sonrasında gelen Asuman, @dgnozdg ve çok daha sonrasında gelen Jîr ile kitap hakkındaki fikirlerimizi paylaştık. Kitapta bana göre sıradanlaşmış (belki kitabı daha önce okusam çok beğenirdim) fikirlere değinilmiş olsada baya beğenilmiş. Özellikle küçük ağacın büyükbabasının ihtiyaç sahibi bir aileye yaptığı koltuğun yapımını anlatarak onlara daha fazla yardımcı olacağını söylediği kısım baya güzeldi yine dediğim gibi burda da o kadar çok bana balık verme balık tutmayı öğret klişesine rastlıyoruz ki içi boşalıyor. @dgnozdg arkadaşımız erkenden kalktığından onla fotoğraf çekemedik. Bizde cafede sıcak havadan bunaldığımızdan sahilde devam ettik ( hizliresim.com/BODGzV ). Kitap sohbetimizde birçok yazar ve birçok kitap hakkında farklı yorumlar yine bize birşeyler kattı. Önceki gün 24 saatlik yoldan gelmesine rağmen bizi yalnız bırakmayan Jîr muştan kalkıp gelen Asuman zamanı kısıtlı olmasına rağmen toplantıya vakit ayıran @dgnozdg ve benim cerememi çeken kardeşim Adem'e katılımlarından ötürü teşekkürler:) . Sonraki buluşmamiza katılmak isterseniz sizi de bekleriz :)
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Uzun süreden sonra Küçük Ağaç'ın Eğitimi kitabıyla buluşmamızı gerçekleştiriyoruz. Geçen buluşmamızın tadı hala damağımızda ve bu yüzden olabildiğince erken bir tarih belirlemeye çalışsakta belli başlı aksikliklerden ötürü tarih belirlemeyemedik. Ve sonunda belirledik lakin yer konusunda kararsız kaldık. Uzak ilçelerde olması katılımı düşüreceğinden Bitlis ya da Tatvan diye düşündük. Ama kararsız kaldığımızdan ötürü aşağıya bir anket (sonuçlandı yer eklendi.) ekleyeceğiz ve sonuca bağlı olarak toplanacağız. Katılmak isteyenler yorumda belirtebilir. Herkesi bekleriz... İletinin daha çok kişiye ulaşması için tekrar paylasabilirsiniz. Teşekkürlerrr
Okunacak kitap: Küçük Ağaç'ın Eğitimi
(kitaba ulaşamayacaklar için kitabın linki: yadi.sk/i/hnmel6bnxnmb-Q )
Tarih:07.07.2019
Saat:14.00
Yer:Şemsiye Cafe
Sahil Mahallesi, 13200 Tatvan/Bitlis
goo.gl/maps/YhFo5dFAKJy
(carfoursa'nın 3. Katı)
Anket: https:hizliresim.com/1pr42B
(Katılacak kişi sayısı 6 olmasına karşın kullanılan oy sayısının 13 olması baya garip ya neyse :/)
Katılımcı listesi;
https://1000kitap.com/Semsamer13
Betül Bozkurt
https://1000kitap.com/Dgnozdg
Asuman
Gülseren
Mehmet Çınar
https://1000kitap.com/ignore
.
.
.
Merhabalar 1k ailesi . Bugün kitap bulusmamizin ilkini gerceklestirdik. 3 kisi olmamiza rağmen dolu dolu bir buluşma olduğunu söyleyebilirim. Gelen arkadaşlar kitabı okuyamamis olsalarda ben hazırlıklı gitmistim . Daha cok soru cevap seklinde bir sohbet oldu diyebilirim. Bir sonraki buluşma icin kitabimizi seçtik . Ve okunmayan kitabi da okuyacaklar . Kitabimiz ÖĞRETMEN OLMAK BIR CAN'A DOKUNMAK kitabiydi. Ben kitabim bir bölümden yola cikarak sohbeti gerceklestirdim. Bizim en iyi ogreticimiz Peygamber Efendimiz (s.a.s) hiçbir eğitim fakültesinden mezun olmadi ama yeryüzünün en büyük ogretmeniydi. Bir ogretmende olmasi gereken vasıfları en iyi sekilde tasiyan ve uygulayan kişidir. Öğretmen olmak demek eğitim fakültesinden mezun olmak demek değil bunun altını çizdik. Unutmayalim hepimiz birer öğretmeniz😉 bir sonraki kitabımız ise :
KÜÇÜK AĞAÇ'IN EĞITIMI
SEVGİYLE VE KITAPLA KALIN. ....
Sevgili 1k ailesi ilkini gerçeklestirmeyi düşündüğüm bulusmayi 4 Mayis saat 14 :00 da Guroymak Selale parkta yapmak güzel olacaktir . Kitabimiz Ögretmen olmak Bir Can'a dokunmak tek kişi bile olsa bu bulusmaya bismillah demenin zamani geldi sanırım. Katilmak isteyen tüm kitapseveleri bekleriz ...
Değerli 1k ailesi ... Ben burdan kitapsever bitlislilere sesleniyorum. Acaba bitliste kitap okumayi seven insanlar hep başka yerlere mi gitti yoksa ben mi göremiyorum. Sevgili hanimlar ve beyler bu iletiyi görenler iletinin altına yorum yazin kitap belirleyip ilk buluşmayi gerceklestirelim. Başka illeri gördükçe kiskanmiyor değilim. Diğer illerdeki 1k Adminleri günleri belirlemeye baslamisken ben daha hicbirsey yapamiyorum üzülüyorum açıkçası 😔😔😔 hadi gelin şu kitap okuma buluşmalarina bizde adımızı yazalalim ne dersiniz buna ???