"Aşk gerçek anlamda en yüce manifestodur; var olma ve değer verme dürtüsüdür. Sonunda ölüm varsa da haykırarak, kahramanca karşılamaktır ölümü... Kısacası iz bırakmaktır."
Bu şehrin bozuk yankısında hep seni arıyorum
Kayboluyorum...
Azıcık geçmişe döndüğüm, gülümsediğim anlar
Unutup mutlu olmak istediğimi hatırlatıyorlar bana