Geçmişle arama bir duvar örüldü sanki. ‘Özlesem ne olacak,’ diyorum. Yine de insan özlemek istiyor. Derinden özlemek istiyor geçmişi ama nefret de ediyor o günlerden.
…ne kadar yitik, umutsuz ve unutulmuş olduğunuz fark etmez, hepsi geçer, hepsi biter, hepsinin kafası siktirip gider, karanlığın kalbiyse her zaman orada kalır, atmaya devam eder, duyması gerekenler için.