Gülhan

..Ne düşünmeye başladın? "Etrafının iyi insanlarla dolu olduğu bir yaşamın başarılı bir yaşam olduğunu."
Sayfa 256·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Kitap okuyanlar, yani başkalarının acılarını paylaşabilenler çoğalmalı ki dünya daha hızlı güzelleşebilsin."
Sayfa 44·Kitabı okudu
"Dünyadaki her şeyde olduğu gibi kitap okumak için de doğru bir zaman vardı."
Sayfa 30·Kitabı okudu
" Her biri farklı şekillerde gerçeklesmiş olsa da nihayetinde her terk ediş, kişinin yaşamını değiştirirdi."
Sayfa 21·Kitabı okudu
" Yüreğin ağlıyorsa, sen de ağlamalısın . Böyle böyle yavaşça iyileşiyor insan ."
Sayfa 10·Kitabı okudu