Sebnem

Sebnem
@Blackbored
Kızının "masalcı peri"si...
Ne büyük ümitsizlik! Ne büyük kalp kırıklığı!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Yalnız dökülen gözyaşları acıdır."
"Ağlamak esirliğin en büyük hakkıdır. Biz o hürriyete sahibiz!"
Gökyüzünde seher vaktinin renkleri, yeryüzünde altın renkli bir sabah, çiçeklerden bir cümle, kuşların ahengiyle alkışlanan ilk aşk öpücüğü, ebedi olmaya layık değil midir?