Esranur KIRBAŞ

Esranur KIRBAŞ

, bir kitap okudu
8/10
·304 syf.·
Beğendi
·
64 günde okudu
·
2024 3. kitabı
William Kent Krueger
8/10 · 88 okunma
Reklam
"Burada hepimiz karanlığın içindeyiz.Doğrusu neyin doğru olduğu konusunda sizden daha fazlasını bilmiyorum.Tek bildiğim Tanrı'ya güvenmemiz gerektiği.Buradan çıkış yolu var ve Tanrı bize rehberlik edecek.Buna kesinlikle inanıyorum.Umarım siz de inanıyorsunuzdur."
Sayfa 213 - EPSİLON·Kitabı okudu
Edebiyat
"Bilmek bilmemekten daha kötüydü. Bilmemek,içinde umut barındırıyordu."
Sayfa 180 - EPSİLON·Kitabı okudu
Edebiyat
"Öğrenen insan acı çekmelidir.Ve uykumuzda bile unutulmayan acı damla damla kalbe düşer,ta ki kendi hayal kırıklığımızda irademize rağmen Tanrı'nın bereketli lütfuyla bilgelik kazanana kadar."
Sayfa 12 - EPSİLON·Kitabı okudu
Edebiyat