"Burada hepimiz karanlığın içindeyiz.Doğrusu neyin doğru olduğu konusunda sizden daha fazlasını bilmiyorum.Tek bildiğim Tanrı'ya güvenmemiz gerektiği.Buradan çıkış yolu var ve Tanrı bize rehberlik edecek.Buna kesinlikle inanıyorum.Umarım siz de inanıyorsunuzdur."
"Öğrenen insan acı çekmelidir.Ve uykumuzda bile unutulmayan acı damla damla kalbe düşer,ta ki kendi hayal kırıklığımızda irademize rağmen Tanrı'nın bereketli lütfuyla bilgelik kazanana kadar."