"Eğer kötü bir davranışta bulunduysanız, pişmanlık duyun,elinizden geldiği kadar durumu düzeltin ve bir dahaki sefere daha iyi davranmaya bakın.Ne sebeple olursa olsun hatamızın üzerinde kara kara düşünmeyin.Temizlenmenin yolu çamurda yuvarlanmak değildir."
"Burada hepimiz karanlığın içindeyiz.Doğrusu neyin doğru olduğu konusunda sizden daha fazlasını bilmiyorum.Tek bildiğim Tanrı'ya güvenmemiz gerektiği.Buradan çıkış yolu var ve Tanrı bize rehberlik edecek.Buna kesinlikle inanıyorum.Umarım siz de inanıyorsunuzdur."