Ben insan sarrafıyım diyorsun,gerçekten insan sarrafımısın?bir daha bi düşün bi daha düşmem dediğin o oyunlara, sahte sevgilere nasıl kandığını bi düşün HAYIR hiçbirimiz insan sarrafı değiliz!aynı zamanda tek mağdurda değiliz💫
Kaybetmek mi? Söyleyince ne kadarda kolay bir cümle değilmi? Peki ya sen ona hiç sahip olamamışsan kaybetmiş olurmusun?...
Peki ya dost dediğin insan seni bi eşya olarak görüyorsa? Nasıl anlarsın ihaneti ona çok güveniyorsan hiç aklının ucundan geçmez deilmi?ANLAYAMAZSIN