Hüzün ve mutluluğun sonunun sadece kalp kırıklığı olduğunu öğrenemedin mi? Dünyada üzülmeye ya da sevinmeye değer birşey mi var? Hayat ne hüzündür nede sevinç. Hayat ebedî bir huzurdur. Öyleyse huzurlu ol!
"İnsanlar kördür, kaderle savaşıyorlar. Nice kitap var ki sahibini öldürmüştür! Okuyacaksan kendi kitabını oku! O kiyap ki aşk ile başlar aşk ile biter. İlk emri 'Oku' olan kitabı okumak dinlemekle başlar. Ve unutma Kabe'nin içinde kıble olmaz."
Ve O, bana da güçlü yardım elini uzatacaktır...
İnsanı yönlendiren acıdır. Bir işte acı, arzu ve aşk özlemi olmadığı sürece, insan O'na yönelmeyecektir.