Aldatıldığını öğrendiğinde ne hisseder bir insan? Neden aldatılmıştır? Ya da nasıl olmuş da bu durumu fark edeme miştir? Sevgisinin karşılığı bu mu olmalıdır? Onu acıtan al datılmak mı yoksa aldanmış olmak mıdır?
"Ey aşk neredesin?" diye soran hey!
Talipsen kara bahta kör talihe...
Aşktan şikâyet etme de dinle!..
Bizler gerçek insanlara âşık olmak isteriz, gölgelere değil.
Senin teslimiyetin sevgiliye yönelik değil, aşka yöneliktir.
Yani tek önemli olan aşka ihanet etmemektir. Sevgiler değişebilir; aşk baki kalır."