Merhabalar düşüncelerime geçmeden önce kitabı özet geçmek istiyorum.
Melody adındaki baş karakterimiz konuşamıyor, yürüyemiyor ve herhangi bir şeyi kavrayamıyor yani fiziksel engelli bir kız. Içinden geçenleri söylemek isteyen ,sesini duyurmak isteyen bir kız ,konuşmayı herşeyden çok istiyor.
Okula giden Melody'nin kaynaştırma sınıflarına katılmasıyla yeni insanlarla tanışıyor ve hayatını değiştirecek olaylar yaşanıyor.
Spoilersiz özeti bu şekilde
Kitap hakkında düşüncelerim;
Gerçekten çok akıcı bir kitaptı. Okurken zamanın nasıl geçtiğini anlamadım. Bizi içine çekecek bur kurgusu var, yazar Melody ile empati kurmamızı sağlıyor. -Çoğu kişiye danıştığımda bu kitabı beğenmediklerini söylemişlerdi, açıkçası bu kadar kötü yorumu hak ettiğini düşünmüyorum-
*SPOILERLI KISIM*
Melody'nin kupayı kırması çok iyi degilmiydi :)
Benden bu kadar, hepinize iyi okumalar