Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Dün gece bir hastam ameliyattan sonra eşimi görebilir miyim beni çok merak etmiştir ,51 sene boyunca onu hiç üzmedim şimdi benim yüzümden üzülürse kendimi affetmem dedi…🦋
"Veda" kelimesinin Arapça ne anlama geldiğini daha bugün öğrendim.Veda "emaneten bırakma "anlamına geliyormuş .Yani aslında veda ettiklerimize diyoruz ki"Seni Allah'a emanet ediyorum ve bir gün tekrar görüşeceğiz"
Bir de bir daha kavuşamayacağımızı düşündüğümüz kişilere söylediğimiz "Elveda" kelimesi var.El oldun artık seni emanet edemem demek gibi bir şey bu
İnsan emanet ettiğine bir şekilde kavuşur da.Peki ya "elveda"dediklerimiz ne olacak?Herkes gittiği yerde mutlu olacak.
Biz elveda dediğimiz insanların değil veda ettiklerimizin yolunu gözleyeceğiz...