Her evin bütün odalardan daha özenli düzülmüş, daha az kullanılan ve yalnızca misafir gelince açılan bir misafir odası vardır değil mi ? İnsanın da içinde böyle odalar vardır ama biz bazen misafiri beklemekten odayı unuturuz ve en güzel odamız biz bile kullanmadan eskiyip kaybolur….🦋