Ömer koçak

Ömer koçak
@Blue_life
Onursuz bir kazancın, onurlu bir kaybedişe asla ulaşamayacağını bil ve hep iyi kal
"Ucuz olan ne kaldı ki? Her şey ateş pahası. Ucuz olan tek şey dünyanın kahrı; dünyanın kahrını çekmek bedava!" Victor Hugo
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Hz.Ali’ye sordular Gökten daha ağır olan nedir? Hz.Ali dedi ki; Dürüst insana iftira atmak.. Zemheriden daha soğuk olan nedir? Hz.Ali dedi ki; Namerde muhtaç olmak... Zehirden daha acı olan nedir? Hz.Ali dedi ki; Sabretmek...
Din
Günlerden birgün şeytanın yolu bir köye düşmüş. Keyfi yerinde olan şeytan sırtını bir ağaca dayamış ve buzağısı kazığa bağlı olan ineğini sağan genç bir kadını uzaktan izlemiş. Şeytan kadını epeyce izledikten sonra yerinden kalkıp kazığa bağlı buzağının ipini biraz gevşetmiş. Buzağı bu az ötede annesinin sütünün kovaya sağılmasını aç karnına izlemeye daha fazla dayanamamış debelenmiş ve boynundaki ip çözülmüş. Koşarak annesini emmeye giden buzağı süt kovasını devirmiş. Sağdığı süt ziyan olunca sinirlenen genç kadın eline geçirdiği odunu buzağıya vurunca yavru yere yığılmış. Yavrusuna saldırılan inek kayıtsız kalamayıp bir tekmede kadını yere serip öldürmüş. Uzaktan geçmekte olan kadının kayınpederi, ineğin ´gelinini öldürdüğünü görüp ineği tüfekle vurmuş. Silah sesini duyan koca , karısını yerde cansız yatar babasınıda elinde tüfekle görünce silahını çekip babasını öldürmüş. Kısa bir süre sonra gerçeği öğrenen genç adam , bu kadar acıya dayanamayıp intihar etmiş. Bütün bu olayları bir kenardan izleyen şeytan; "BU FELAKETİ DE BANA YÜKLERLER, BUZAĞININ İPİNİ GEVŞETMEKTEN BAŞKA BEN NE YAPTIM ŞİMDİ" demiş.
Din
9/10
·%72 (176/244 syf.)··
Beğendi
Onun mutlu olacağı yer benim cennetim sayılırdı. Böyle bir aşk, böyle bir mutluluk kolay kolay bulunmaz ama kolay kolay kaybedilir. Bir hata yaparsınız ve tüm hayatınız mahvedilir. S.76
EfsunSelahattin Demirtaş · Dipnot · 20244,875 okunma
"Ayrılık vakti gelip çattığında elbet bir gün ayrılacağız; ama sakın unutma! Her ne hata yaparsan yap, seni gerçekten sevenler, hatalarınla beraber seni sevmeye devam edeceklerdir." Sevgi, kusurları yok etmez fakat görmezden gelir. #Sophokles