Ömer koçak

Ömer koçak
@Blue_life
Onursuz bir kazancın, onurlu bir kaybedişe asla ulaşamayacağını bil ve hep iyi kal
Dokunduğun her şeyin bir gün yok olmak için şimdi var olduğunu hatırla. Gün bittiğinde, herkes gittiğinde, zamanı geldiğinde elinde kalan tek şey aynada gördüğün kişidir. Zamanını, çabanı sarfederken bunu gözardı etme. Çünkü her şey, bir gün gitmek için gelir, bitmek için başlar...
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Bazen; Coşkulu kahkanın altında büyük bir hüzün, Bazen de, Gözlerden dökülen yaşların altında, sevinç ve umut gizlidir.
Kaybettiklerine üzülme,kalbini temiz tut, Rab çok daha iyisini nasip eder sizlere... Kazandıklarına sevinme,kibrine yenilme, Bir kıvılcım yeter herşeyi bitirmeye !... Başkasının malına derlenme, Kem gözlüğü adet etme, Dünya malı dünyada kalır ama, Hiçbir namaz yetmez seni cennete götürmeye !... Helaliyle rakı iç ama kul hakkı yeme, Fesatlıktan uzak dur nefsine yenilme, Dört kitapta söyler Yarab, Benim karşıma sakın kimsenin hakkıyla gelme !... Yalnız cumanızın değil her sabahınızın hayırlara vesile olması dileğiyle,cümtelen sevgiler selamlar günaydınlar efendim... /B.balcı
Din
Kaybettiğinde değil, vazgeçtiğinde yenilirsin...!