Dışarıdan gelen her şeye karşı uyanık olun ve onunla özdeşleşmeyin. Böylece dışarının yok olduğu bir an gelecek, Kendinizi bir boşlukta bulacaksınız. O boşluk dışarı ile içeri arasında bir geçit, bir kapıdır.
İçinizin derinliklerine indiğinizde oradaki her şeyin yalnızca dışarının bir parçası olduğunu göreceksiniz. Bedeniniz dış dünyadan geliyor, düşünceleriniz dışarıdan geliyor, kişiliğiniz bile size başkaları tarafından verildi. Bu yüzden başkalarının sizin hakkınızda düşündüklerinden bu kadar korkuyorsunuz çünkü kontrolünüz tümüyle onların elinde. Her an fikirlerini değiştirebilirler. Benliğiniz, bedeniniz ve düşüncelerinizi size dışarısı veriyor. Öyleyse içerde ne var? Siz dışarıdan gelenlerin bir sürü katmanından oluşuyorsunuz. Siz bu dışarıdan gelen benlikle öz
deşleştiğiniz sürece her şeyiniz önceden belirlenmiş durumda.