Aşk ne saçma şeydi. Birini öylece sevmek, hayatını ona bağlamak, onunla mutlu olmak, onunla üzülmek…
Hem her şey betinde biterdi zaten, kalple ilgili yapılan romantik yorumlar da beynin kalbi yönettiği için ortaya çıkan saçma söylentilerdi.
Kalp normal kan pompalayan bir organdı işte, çok anlam yüklemeye gerek yoktu.
Kim olduğumuzu öğrendiğimiz gün öldüğümüz gün olacak çünkü insan son ana kadar değişmeye devam eder.
Kim olduğunu sen seçeceksin ama sen de hep değiştireceksin, ta ki son nefesine kadar. Sen söyle çocuk, sen kendinin kim olduğunu biliyor musun?