Derler ki: Bazı insanlar kendini hiçbir yere ait hissedemez, bir arayışın içinde kaybolmuş gibidir. Kendini ait hissetmediğin yerde yaşamaya mecbur olman ise dünyanın en kötü hissidir.
Ateş yalnızca düştüğü yeri yakar, bilmez misin? Yaktığı yerden seni kora çevirir, külün kalmayana kadar savrulup durursun. Başlangıçta sadece bir kıvılcım gibi gelir, hafif bir dokunur. Sonra yavaşça etkisini artırır, içini yakar, seni paramparça eder.
Acı verici, yıkıcı bir güçtür ateş. Ancak o sıcağın içindeyken kendini kaybetmenin ve kül olmanın ne demek olduğunu tam olarak anlarsın.