Sürekli bir şeylerin peşinde koştum hayatım boyunca, çoğu zaman ne aradığımı bilmeden. Bulduklarımın aradığım olmadığını anladığımda hayal kırıklıkları yaşadım. Anladım ki her şeyin bittiğini sandığımız yerde her şey yeni başlıyormuş. Her şey siyah dediğimiz anda bir sürü renk geliyormuş. Bizi zirveye götürüyormuş. İçimizdeki boşluk duygusunun en çok olduğu zaman, en büyük bereket geliyormuş. Kendimizi yalnız hissettiğimiz zaman en çok büyüyeceğimiz zamanmış. Kısaca hayat çok güzelmiş Vaveyla!