Yürürken şarkı söylüyordum. Mutlu saatlerimde şarkı söylemeyi alışkanlık durumuna getirmiştim. Hep şarkı mırıldanırdım, öyle saatlerde... Sanırım bu, tek bir dost ya da arkadaşa sahip olmayan insanların; bir neşeli zamanı acaba kiminle bölüşeyim diye düşünenlerin ve bunu bilmeyenlerin alışkanlığıdır belki de...