Bünyamin

Bünyamin
@Bnymn4
Kendimden bilirim... Dostların 'üzülme, hayırlısı' der Hayırda da şer olmaz mı beyler Önce gün sayarsın sonra seneler Kendimden bilirim
Duygu ve Düşünce
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Özlüyoruz! Çocukluğu ve geçmişi. Geçmişin güzel oluşu da garip bir para- doks. Geçerken çok güzel gelmiyor ama geçince güzel olduğunun farkına varıyor ve özlüyoruz.
Alıntı
Güzel olan her zaman tuhaftır
Suçum var mı? Tabiki var. Zor yola kolay kişilerle Çıkmak, en büyük hatam !
Bir gün beni fark ettiğinde, beni fark etmenin artık benim için fark etmeyeceğini fark edeceksin