Cecelia Ahern en sevdiğim yazarlardan biridir. Kitaplarının orjinal dilde okunmasını tavsiye ederim ama çevrilmiş haliyle dahi, o romantik komedi stilini, büyüleyici tarzını tadabiliyorsunuz. Kitaplarını okumak son derece keyif veriyor.
Maalesef çok talihsiz bir çeviri olmuş. Çok amatörce ve yazım hatalarıyla dolu. Bir Bestseller romanına yakışır şekilde davranılmamış. Yayın evinin daha titiz olması gerekir