Bu inceleme işi çok zor geliyor bana.
Hesabı yeni açtım.
Okuduğum kitaplar kaç senelik.
Öyle ki lisede okuduğum ama genel hatlarıyla aklımda kalan ve tekrar okumak istediğim kitaplar var ( Dünya Klasikleri gibi).
Bir ara enerjimi toplayıp inceleme olayına da gireceğim.
İnşallah.
Umuyorum.
Olur gibi. 😄