Temet Nosce

Sizin de mi hep sonradan aklınız başınıza gelir? Pişman olanlardan mısınız? Yaşadıklarınıza üzülenlerden mi? Ya da neden bu kadar sevdim diyenlerden mi? Bu yaşadıklarımız size bir şey kattı mı? Ya da üzüntüleriniz ders almayı unutturdu mu? Sadece üzüntülerinize mi odaklandınız?
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kaygı, yıllarca biriktirdiğimiz adı konmamış, dile gelmemiş duygular birikiminden ibarettir. Kaygılardan kurtulmak için biriktirme, kaçma ve susma...
Güvenli limanlardan çıkacak kadar cesur ve kararlı olanlar hayallerine hızlı ulaşır.
Ölmek korkusu kötüdür. Fakat nefes alırken bir ölü gibi yaşamak daha da kötüdür.
Unutma, kabul ettiğimiz tüm kötü şeyler, benliğimizi öldürmek için tuttuğumuz kiralık katillerdir.