📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İki,birden iyidir.Çünkü emeklerinin mükâfatını iyi görürler.Çünkü birisi düşerse öteki onu kaldırır.Yazık o kimselere ki,yapayalnızdırlar ve düştükleri zaman yardımlarına gelecek kimseleri yoktur…Ve birisi çıkıp da onu ezmeye kalktı mı ikisi birlik olup o adama karşı koyarlar.Ve üç kat ip kolay kolay kopmaz.
İnsanın kendisi bir Ülkü uğruna ıstırap çekmez ve ölmezse korkun, çünkü bu tek nitelik,insanın temelidir ve bu tek nitelik, insanı evrendeki bütün öteki şeylerden ayırır.