Yaralanan ya da darbe alan bir yerinin acımaması orada sinirlerin arızalı olduğunu gösterir. Yani ayrılırken canının acımadığı bir ilişki yaşadıysan, orada bir deneyim oluşmamıştır ki zaten.
O halde neden yaşadın?
İnsan manzarayı izlemek için çıktığı yerde gözlerini kapar mı?
Strateji yaparak birini yanında tutabilirsin, evet! Hatta stratejilerinin düşündüğünden bile fazla işe yaradığını da görebilirsin. Arama arasın, kaç kovalasın... Kovalanmak için birinden kaçıyorsan belki de ilişki yaşamak değil koşu yarışı yapmak istiyorsundur.