Yaralandığınızda hangisi daha iyi gelir? İntikam peşine düşmek mi yoksa yarayı iyileştirmek mi? İntikam bir zaman kaybıdır ve kıvılcımı ateşleyen yaradan daha çoklarına neden olabilir. Acı gider ama öfke kalır. En iyisi diğer yoldan gitmektir. Bir katırın çiftesine çifteyle ya da bir köpeğin ısırığına ısırıkla karşılık vermenin normal olduğu düşünülebilir mi?