“Günaydın,” dedi uykusundan uyandığını belli eden pürüzlü sesiyle.
“Gün aymadı,” dedim karanlığı kastederek.
“Aydı,” dedi bu kez sanırım beni kastederek.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Ben de öleceğim,” diye fısıldadım.“Annenden farkım olmayacak.”
“Olacak,” dedi. “Gerekirse herkes ölür, sen yaşarsın,” diye devam etti, dudakları alaycı bir kıvrımla yükseldi. “Senin için öldürürüz.”
“Ben vaffle yiyeceğim, sen de beni mi izleyeceksin böyle?”
“Gayet ideal bir plan.”
“Buradaki asıl manzara benim zaten. Hak veriyorum sana, kim olsa bana bakardı.”
“Ama ben kim olsa bakmazdım,” dedi, sol gözünü kırparak sigarayı dudaklarına taşıdı. “Kıymetini bil.
“Annem kadar iyi sarılıyor muyum?” diye sordu eğlenircesine. “Hım?” Kafamı iki yana salladım.
“Hayır.”
“Hayır demek...Sen onun kadar iyi hissettiriyorsun ama.”