"Kafalarımızın içindeki o inatçı küçük ses bize neden bu kadar eziyet ediyor? Bize hayatta olduğumuzu, ölümlüğümüzü, ruhlarımızı hatırlattığı için olabilir mi acaba çünkü bunlara teslim olmaktan ölesiye korkarız ama yine de kendimizi hiç olmadık ölçüde sefil hissetmekten kurtulamayız."