📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu kitap Fatih Murat Arsal'ın okuduğum ikinci kitabı. Genellikle rahatlamak veya reading slump durumuna girmişsem kurtulmak için bu tür çerezlik kitapları okumayı seviyorum. Çok büyük beklenti içerisinde olmamak en iyisi oluyor okurken çünkü size herhangi edebi bir katkı sağlamıyor.
Kitabın konusu ilk başlarda bayağı durağandı zaten normal bir konuya sahip ama daha önce okuduğum FMA kitabında baş kadın karakter bende antipati oluşturmamıştı ama bu kitapta Aysun isimli baş karakter beni bayağı delirtti..Bu kadar önyargılı bu kadar kendini beğenmiş bir karakter daha okumadım, o kadar sinirimi bozdu ki!.. Çok acımasızca davrandı Vural isimli baş erkek karakterimize.. Sabır taşı olsa çatlardı vallahi! Kitap çok yavaş ilerleyen bir kitaptı ilk 300 sayfada elle dokunur bir gelişme olmadı karakterlerimiz arasında. Aysun o kadar inat bir karakter ki hem Vural'ı hem okuyucuyu süründürdu aşık olduğunun farkına varmayarak! Son ana kadar neredeyse bazı şeyleri idrak edemedi akılsız kızımız.. Kitap genel olarak sevsem de, okurken bazı yerleri tekrar tekrar okuyormuşum gibi hissettim bu da kitabı çoğu yerde saçma bir tekrara düşürdü. Bu kadar uzun olmasına gerek var mıydı diye soracak olursak bence yoktu tüm bu olaylar 400 sayfada da anlatilabilirdi bence. Dolayısıyla biraz beklentimin altında kaldı. İlk okuduğum kitabı olan 'Buz Sıcağı' bende çok daha iyi bir etki bırakmıştı.. Tabi yine de kafamı dağıtan bir kitap oldu o yüzden okuduğum için çok da pişman değilim