Bu kitabı en son lise sıralarındayken okumuştum. Bugün kitaplığımda tesadüfen yere düştü sayfalarına göz atarken o günlerde kitabı okurken neler hissettiklerim bir bir aklıma yeniden geldi. Eski bir dostta raslamışcasına yüzümde hafif bir tebbessüm beliri verdi,ama uzun sürmedi çünkü bu kitap bende oyle izler bıraktı ki silmesi imkansız. Bu gün yine aynı duyguları hissedecekmiyim diye yeniden okumaya basladım. Gördüm ki ve anladım ki bazı kitapları hangi yasta yeniden okursanız okuyun aynı duyguları yaşatıyor size...
Gazap ÜzümleriJohn Steinbeck · Engin Yayıncılık · 199245,7bin okunma