Sen ve ben
Aynı şeyleri düşünürken
Aynı şeylere üzülüp
Aynı şeylere sevinirken
Sen ve ben
Anlaşamadık gitti, sonunda bitti
Resmin kalsın yeter
Ben hala yalnız ve çılgınlar gibi
Ben hala yalnız ve çılgın
Bu gemi nereye nereye gider
Kimler iner kimler biner bilinmez, bilinmez
Yorgunsun…
Akan sudan daha çok yorgunsun.
Yalnızsın…
Bir damla kadar, göl içinde yalnızsın.
Aşka dönecek gibisin, gözlerinde atıyor kalbin.
Ve bir eylül akşamında yaprak çıtırtılarıyla yürüyorsun…