Herşey olur hayatta, canınız yanabilir, sevdiklerinizle tartışabilir,onlardan kötü şeyler duyabilir, size kötülükte yapılabilir hatta sevdiklerinizden biri de ölebilir bunlar yaşanırken yanınızda olan bir gün gittiğinde yalnız kalırsınız. O kadar çok içiniz acır ki yaşadıklarınızdan çok yanlızlığınıza .... Unutmayın ama yalnız Değilsiniz sizi sevenler ve ve sizi sevecekler oldukları yerdeler, uzak durmayın. sevdikleriniz sizi sevenler ne olursa olsun, ne olursanız olun yanınızdalar 🙏🙏🙏🙏