Şu anda okumayı en çok isteyeceğim kitabın tek itici gücü anlatmak, öykü üzerine öykü biriktirmek, belli bir dünya görüşünü dayatmadan, sadece bir bitkinin dallarının, yapraklarının birbirine sarınarak büyümesi gibi öz gelişememe tanıklık etmemi sağlamak olmalı...